Meestgestelde Vragen

Hieronder vind je  de meestgestelde vragen gegroepeerd per onderwerp, staat jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met ons, wij helpen je graag verder.

Over de Kerstbomen op Doek

Worden de Kerstbomen op Doek kant en klaar geleverd?

Onze Kerstbomen op Doek worden kant en klaar geleverd. Ze zijn zowel aan de boven- en onderkant voorzien van een een open zoom met daarin een houten stok, hierdoor hangen ze altijd netjes. Je kunt ze makkelijk ophangen met behulp van het meegeleverde en reeds bevestigde ophangkoord.

Je hoeft ze dus alleen maar af te rollen en op te hangen en je hebt meteen een gezellige kerstsfeer in huis.

Waarom hebben de Kerstbomen op Doek het formaat 100 x 150 cm (B x H) en 70 x 100 cm?

Je kan gewoon een schilderijtje of fotolijst van de muur halen en jouw Kerstboom op Doek aan hetzelfde haakje ophangen. Je hoeft dus niet speciaal een haakje aan de aan de muur te maken om jouw Kerstboom op Doek op te hangen. Het koordje aan de bovenkant kan je eenvoudig inkorten zodat je jouw Kerstboom op Doek altijd op de juiste hoogte kan hangen. Wij hebben speciaal voor het formaat 100 x 150 cm (B x H) gekozen aangezien de meeste mensen hun schilderijen of fotolijsten thuis op “ooghoogte” hangen.

Een Kerstboom op Doek weegt veel minder dan een schilderij of fotolijst. Je kan je Kerstboom op Doek dus gerust ophangen aan hetzelfde haakje. Controleer wel altijd even of het haakje nog goed vast zit voordat je je Kerstboom op Doek ophangt.

Het formaat 70 x 100 cm kan je precies mooi aan een deur hangen. Maak het koordje aan de bovenkant van de deur vast met een punaise. Controleer vooraf wel altijd even of er voldoende ruimte zit tussen de bovenkant van de deur een de onderkant van de deurpost aan de bovenzijde voor het koordje en de punaise. Hang je jouw Kerstboom op Doek aan de deur op, dan raden wij af om hem te decoreren met kerstballen omdat de deur open en dicht gaat. Je kan met onze magneetjes wel heel leuk je kerstkaarten ophangen aan de Kerstboom op Doek die je aan de deur hebt hangen.

 

 

Hoe moet ik mijn Kertsboom op Doek ophangen?

Wij hebben speciaal voor het formaat 100 x 150 cm (B x H) gekozen aangezien de meeste mensen hun schilderijen of fotolijsten thuis op “ooghoogte” hangen.

Het formaat 70 x 100 cm hebben bieden wij als extra optie aan. Dit formaat kan je precies mooi aan een deur hangen. Heb jij een tafeltje of kastje onder je schilderij staan, ook dan is dit het perfecte formaat Kerstboom op Doek voor jou.

Je hoeft dus niet speciaal een haakje aan de aan de muur te maken om jouw Kerstboom op Doek op te hangen, haal gewoon een schilderijtje of fotolijst van de muur en hang je Kerstboom op Doek op. Een Kerstboom op Doek weegt veel minder dan een schilderij of fotolijst. Je kan je Kerstboom op Doek dus gerust ophangen aan hetzelfde haakje. Controleer wel altijd even of het haakje nog goed vast zit voordat je je Kerstboom op Doek ophangt.

Het koordje aan de bovenkant kan je eenvoudig inkorten zodat je jouw Kerstboom op Doek altijd op de juiste hoogte kan hangen.

Hoe kan ik Kerstballen, Kerstkaarten of andere Kerstdecoratie aan mijn Kerstboom op Doek bevestigen?

Het lijkt misschien ingewikkeld maar het is heel eenvoudig om Kerstballen, Kerstkaarten of andere Kerstdecoratie aan jouw Kerstboom op Doek te hangen.

Bestel de magneetjes meteen bij je Kerstboom op Doek en je hebt binnen een paar minuten je eigen Kerstboom op Doek opgetuigd!

Waar worden de Kerstbomen op Doek van gemaakt?

Onze nieuwe Kerstbomen op Doek worden full colour gesublimeerd op een hoogwaardige Interieurstof (polyesterdoek, 210 gr/m), dit doek heeft een fijne structuur en matte uitstraling waardoor de kerstboom perfect wordt weergegeven. De Kerstbomen op Doek van vorig jaar werden gemaakt van Vlaggenstof met een glanzende uitstraling (115 gr/m² polyester breisel).

De onder- en bovenzijde van het doek hebben een open zoom met daarin een houten stok. De bovenste houten stok is voorzien van 2 ophangogen met daaraan het ophangkoord. Je hoeft je Kerstboom op Doek dus alleen maar af te rollen na ontvangst en je kan hem zo ophangen.

Onze Kerstbomen op Doek zijn brandvertragend (B1) en kunnen dus veilig binnen gebruikt worden.

Is het doek van de Kerstbomen op Doek brandvertragend?

Ja, onze Kerstbomen op Doek zijn brandvertragend (B1) en kunnen dus veilig binnen gebruikt worden.

Kan ik mijn Kerstboom op Doek ook wassen?

Ja, je kan jouw Kerstboom op Doek gewoon op 30 graden wassen in de wasmachine met een fijnwasmiddel. Je moet wel eerst de houten stokken uit de open zomen halen.

Na het wassen kan je het doek eventueel strijken op stand stip 1 van je strijkbout

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen via jullie website?

Bestellen kan makkelijk en veilig via onze website, volg de onderstaande stappen om je bestelling te plaatsen:

  1. Kies de producten die je wil bestellen en voeg ze toe aan je winkelmand
  2. Heb je alle producten toegevoegd, ga dan naar je “winkelmand” en controleer je bestelling.
  3. Klik op de knop “doorgaan naar afrekenen“, vul hier je adresgegevens in, mochten het factuur- en afleveradres verschillend zijn dan kan je een vinkje zetten bij de optie “Verzenden naar een ander adres”, na het aanvinken van deze optie kan je het gewenste afleveradres invullen.
  4.  Controleer of je overal de juiste gegevens hebt ingevuld, keis dan een betaalmethode en druk vervolgens op de knop “Bestelling plaatsen”
  5. Rond de betaling af en je bestelling is klaar, je ontvangt daarna per e-mail een bevestiging van jouw bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.

Heb je vragen, neem dan contact met ons op.

Ontvang ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Direct na het afronden van de bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail op het door jouw aangegeven e-mailadres.

Het kan zijn dat het bericht in je spamfolder terecht komt. Wij raden je daarom aan om ons e-mailadres info@kerstboomopdoek.nl toe te voegen aan je contactpersonen om dit te voorkomen.

Wij proberen altijd alle bestellingen die voor 15.00 uur binnenkomen dezelfde dag nog te versturen. Heb je per ongeluk een fout gemaakt tijdens het bestellen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wanneer je een account hebt aangemaakt op onze website dan kan je jouw bestelling ook terugvinden onder “mijn account“, hier kan je ook de status van je bestelling volgen.

Je ontvangt nadat wij het pakket hebben afgegeven bij PostNL een e-mail met een Track & Trace code zodat je de status van de zending bij PostNL kan volgen. Daarnaast ontvang je per e-mail nog statusmeldingen betreffende de verzending. Deze e-mails worden verstuurd vanuit PostNL en Myparcel (onderdeel van PostNL). Ook deze mails kunnen soms in je spamfolder terecht komen. Controleer daarom altijd even je spamfolder als je geen verzendbericht of status update hebt ontvangen over de verzending van jouw bestelling.

Kan je de de bovenstaande e-mails ook niet terugvinden in je spamfolder, neem dan contact met ons op en dan controleren wij de status van jouw bestelling.

Hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Nederland
Je kan je bestelling via onze website veilig en vertrouwd afrekenen via iDEAL.

België
Je kan je bestelling via onze website veilig en vertrouwd afrekenen via Bancontact.

Onze betalingen worden verwerkt via Mollie, dit is een van de grootste verwerkers van online betalingen voor webshops. Bij het betalen via iDEAL of Bancontact zie je daarom naast de naam van Kerstboom op Doek ook de naam van Mollie staan. Wil je meer weten over de betalingen via Mollie, neem dan een kijkje op hun website

Heb je vragen betreffende onze betaalmethodes of wil je graag op een andere manier jouw bestelling betalen, neem dan contact met ons op.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelgegevens, wat moet ik doen?

Heb je per ongeluk een fout gemaakt tijdens het bestellen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Wij proberen altijd alle orders die voor uiterlijk 15.00 uur binnenkomen op werkdagen nog dezelfde dag nog te versturen. Hierdoor is het belangrijk dat je ons zo spoedig mogelijk informeert over fouten in jouw bestelling.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Wanneer je een account hebt aangemaakt op onze website dan kan je de status van je bestelling terugvinden onder “mijn account“, bij het item “bestellingen”.

Het kan zijn dat onze berichten in je spamfolder terecht komen. Wij raden je daarom aan om ons e-mailadres info@kerstboomopdoek.nl toe te voegen aan je contactpersonen om dit te voorkomen.

Wij proberen altijd om alle bestelling die wij voor 15.00 ontvangen op werkdagen dezelfde dag nog te versturen. Je ontvangt nadat wij het pakket hebben afgegeven bij PostNL een mail met een Track & Trace code zodat je de status van de zending bij PostNL kan volgen. Daarnaast ontvang je per e-mail nog statusmeldingen betreffende de verzending. Deze e-mails worden verstuurd vanuit PostNL en Myparcel (onderdeel van PostNL). Ook deze mails kunnen soms in je spamfolder terecht komen. Controleer daarom altijd even je spamfolder als je geen verzendbericht of status update hebt ontvangen over de verzending van jouw bestelling.

Kan je de de bovenstaande e-mails ook niet terugvinden in je spamfolder, neem dan contact met ons op en dan controleren wij de status van jouw bestelling.

Levering & Verzending

Wat is de levertijd van de Kerstbomen op Doek?

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Bestellingen die van maandag t/m zaterdag vóór 15.00 worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te versturen. Het kan soms zijn dat door grote drukte het ons niet altijd lukt om dit na te komen of soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Je ontvangt nadat wij het pakket hebben afgegeven bij PostNL een e-mail met een Track & Trace code zodat je de status van de zending bij PostNL kan volgen. Daarnaast ontvang je per e-mail nog statusmeldingen betreffende de verzending. Deze e-mails worden verstuurd vanuit PostNL en Myparcel (onderdeel van PostNL). Deze mails kunnen soms in je spamfolder terecht komen. Controleer daarom altijd even je spamfolder als je geen verzendbericht of status update hebt ontvangen over de verzending van jouw bestelling.

Kan je de de bovenstaande e-mails ook niet terugvinden in je spamfolder, neem dan contact met ons op en dan controleren wij de status van jouw bestelling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor een Kerstboom op Doek (met eventueel Lichtjeshouder of Kerstversiering) komen uit op € 4.95 (incl. btw).

Bestel je alleen Kerstversiering dan bedragen de verzendkosten € 3.80 (incl. btw).

Bestel je voor meer dan € 60.- (incl. btw) dan bereken wij geen verzendkosten.

De verzendkosten worden altijd duidelijk vermeld in jouw winkelwagen, je komt dus nooit voor verassingen te staan tijdens het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie?

Ja, je kan ook je bestellen af laten leveren bij een PostNL afhaallocatie. Vul op de “afrekenen” pagina bij “bestelnotities”de gegevens in van jouw PostNL afhaallocatie en wij zorgen dat je bestelling daar wordt afgeleverd.

Weten waar je jouw pakketje bij jou in de buurt kan ophalen, klik dan op de onderstaande link:

PostNL afhaallocaties

Je ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee je de status van de verzending kan volgens. Tevens ontvang je van PostNL status updates betreffende de verzending (let op, deze e-mails kunnen in je spambox terecht komen).Je ontvangt dus ook een bericht van PostNL op het moment dat jouw pakje klaar ligt om op te halen.

Hou er wel rekening mee dat je voor het ophalen een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie) moet nemen en dat je het pakketjes binnen 2 weken moet ophalen.

Naar welke landen versturen jullie de Kerstbomen op Doek?

Wij versturen de Kerstbomen op Doek momenteel alleen binnen Nederlanden naar België.

Mocht je in een ander land wonen en toch graag een Kerstboom op Doek willen bestellen, neem dan even contact met ons op, dan kijken wij even voor je of het mogelijk is en tegen welke kosten.

Garantie & Retourneren

Biedt Kerstboom op Doek garantie aan op de aangeboden producten?

Wij doen ons uiterste best om alle producten naar wens te leveren, helaas kan er soms door onvoorziene omstandigheden toch wel eens een keer iets mis gaan en kan je aanspraak maken op garantie.

Mocht er iets mis gegaan zijn met 1 van de producten in jouw bestelling, neem dan contact met ons op en indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht en een product retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren mits het voorraad artikelen betreft.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het betreffende product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (van het retour gestuurde product) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen in de meeste gevallen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Om gebruik te maken van dit recht moet je eerst contact met ons opnemen via info@kerstboomopdoek.nl en bij je bericht het ingevulde retourformulier als bijlage mee moeten sturen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten nadat wij het product in goede orde retour ontvangen hebben.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Sommige producten kunnen bij ons speciaal “op maat”  worden gemaakt volgens de door jou aangeleverde specificatie. Het herroepingsrecht is in dat geval  niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Zakelijke klanten

Kan ik de Kerstbomen op Doek ok als Relatie- of Kerstgeschenk gebruiken?

Onze Kerstbomen op Doek zijn perfect te gebruiken als relatie- of Kerstgeschenk. Hieronder hebben we een paar leuke ideeën vermeld.

  • Wij kunnen jouw bedrijfslogo met bijvoorbeeld een Kerstwens onder of boven de Kerstboom printen.
  • Verstuur een Kerstboom op Doek met een set magneetjes en een persoonlijke Kerstkaart naar jouw relaties. De Kerstboom op Doek kan op deze manier gebruikt worden om alle ontvangen Kerstkaarten en Kerstwensen aan op te hangen.
  • Maak een adventskalender van jouw Kerstboom op Doek en stop in ieder zakje of envelop een leuke of lekker cadeautje of kaartje met een motiverende of persoonlijke Kerstwens.
  • Wij kunnen de Kerstbomen op Doek voor je inpakken en eventueel rechtstreeks versturen naar de door jou aangegeven adressen.

Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden, heb jij een leuk idee, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd open voor leuke ideeën en helpen je graag bij de uitvoering.

Wil je meer weten over de regels van de belastingdienst betreffende Personeelsvoorzieningen, Kerstgeschenken, Personeelsgeschenken, giften en relatiegeschenken, kijk dan op de pagina “Personeelsvoorzieningen, giften en relatiegeschenken” op de website van de belastingdienst.

Ontvang ik de factuur van mijn bestelling als PDF?

Als zakelijke klant ontvang je na het plaatsen van je bestelling altijd de factuur als PDF. Heb je vragen betreffende de zakelijk facturatie of moeten er specifieke gegevens zoals bijvoorbeeld een inkoopordernummer op de factuur vermeld worden, neem dan contact met ons op.

Ik wil ook graag Kerstbomen op Doek verkopen?

Verkoop jij woondecoratie of kerstproducten en vind je het leuk om onze Kerstbomen op Doek te verkopen en er ook nog iets aan te verdienen? Neem snel contact met ons op, wij zijn altijd opzoek naar serieuze wederverkopers.

Kan ik ook mijn bedrijfslogo mee laten printen op een Kerstboom op Doek?

Wij kunnen jouw bedrijfslogo mee printen op een Kerstboom op Doek. Wil je meer weten over de mogelijkheden, neem dan snel contact met ons op.